بصیرت

آخرین نظرات
پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ

بمناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلم الله علیها

ع


  • امیر چینی شیرازی

نظرات  (۱)

  • علیرضا صالحی نژاد
  • سلام
    میلاد بانو حضرت معصومه تبریک وتهنیت باد
    مرغ دلم راهی قم می شود در حرم امن تو گم می شود 

    عمه سادات سلام علیک روح عبادات سلام علیک

    کوثر نوری به کویر قمی آب حیات دل این مردمی 

    عمه سادات بگو کیستی؟ فاطمه یا زینب ثانیستی؟ 

    از سفر کرب و بلا آمدی؟ یا که به دنبال رضا آمدی؟ 

    من چه کنم شعله داغ تو را درد و غم شاهچراغ تو را 

    کاش شبی مست حضورم کنی باخبر از وقت ظهورم کنی....

    (زنده یاد آقاسی)
    پاسخ:
    سلام
    میلاد حضرت فاطمه معصومه برتمام دوستداران حضرت مبارک.

    باید دخیل بر پر مهتاب بست و بس

    باید کنار سفره ی باران نشست و بس

    آدم اگر بهشت طلب کرد کافی است

    باشد برای فاطمه بی پا و دست و بس

    وقتی که روبروی شما صحن آینه ست

    باید تمام آینه ها را شکست و بس

    آنقدر پشت بام حرم دیدنی ست که

    صیّادها شدند کبوترپرست و بس

    حتی مزارهای حرم فرق می کنند

    زائر ، کنار حضرت بهجت نشست و بس

    نوکر شدم زِ رحمت قالوا بلای تو

    هستم دخیل چادرتان از الست و بس

    مثل نسیم ، در حرم آرامتر شدم

    از هرچه بگذریم ، حرم خوشترست و بس

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی