بصیرت

آخرین نظرات

Image result for ‫عکس شهید دستغیب‬‎

نوای دلنشین و شیرین شهید محراب،حضرت آیت الله سید عبدالحسین دستغیب (رضوان الله علیه)هنوز هم در گوش تاریخ طنین افکن است که:

«کیست که این ناله من رزا به گوش عمامه سر های ایران برساند،هر کسی می خواهی باش! خودت را مجتهد می دانی!مقدمات خوان می دانی!نمی دانم،هر چه خودتان می دانید؛بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر،تو حق نداری درمقابل رهبر حرف بزنی؛تماما باید تبعیت کنند...هر عمامه سری که از رهبر مکرم فاصله بگیرد،لعنت خدا برش باد.تمام عمامه سر ها همه باید مطیع؛همه باید مطیع یک رهبر.امام یکی،نایب هم یکی؛دیگری هیچ تقدمی ندارد.همه باید فرمانببرند؛همه باید اطاعت بکنند.طبقات دیگر هم به این قسم؛دانشجویان عزیز... گرگها شما را از رهبر اللهی جدا میندازند؛شما را گروه گروه نکنند؛وسیله پیشرفت دشمن نشوید.

وای به امتی که از رهبر اللهی خود فاصله بگیرد،هلاک است؛هلاک است!طعمه دشمن است. الآن می دانید،آمریکا در کمین،انگلیس در کمین،شوروی در کمین،همه منتظرند کِی این ملت بی سرپرست می شود»

Image result for ‫عکس شهید دستغیب‬‎


  • امیر چینی شیرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی