بصیرت

آخرین نظرات



 

A.Imani.jpg

سخنان حضرت آیت الله ایمانی(نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری) درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا


اگر رسانه‌های دینی ما در فضاهای مجازی محتوای نامه را دنبال و شبهه‌زدایی کنند، شاهد تحولات عظیمی خواهیم بود.
معظم‌له می‌خواهند جوانان از قرآن، عترت و سنت پیامبر(ص) استفاده لازم را ببرند و تحت تأثیر آن القائات نباشند.
اگر مجموعه رسانه‌های دینی و انقلابی ما این را در فضاهای مجازی دنبال و فضاسازی کنند و نقاط بلند این نامه را منعکس کنند و ابهاماتی که در ذهن افراد ایجاد می‌کنند را پاسخ دهند، حرکتی شکل خواهد گرفت که بعد از 50 سال مشاهده می‌کنیم که چه تحولاتی در دنیای غرب به وجود می‌آورد.
طبیعتاً این مسئله کار می‌طلبد و راهی است که آغاز شده است و پیگیری این راه و دنبال کردن محتوای آن از ضرورت‌هایی است که باید دنبال کنیم.

نامه رهبر معظم انقلاب آغاز یک حرکت جدید است. این نامه آغاز یک حرکتی نو در عرصه ارتباط با آحاد مردمی است که تحت تأثیر القائات و تبلیغات رسانه‌های استکباری جهان قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های استکباری عملاً در حال شست‌وشوی مغزی مردم دنیا هستند و تلاش می‌کنند تا جوانان را از واقعیت‌ها و حقیقت‌های موجود عالم دور نگه دارند و می‌خواهند آن‌ها را در یک کادر بزرگ کنند و رشد دهند که غیر از آنچه آن‌ها می‌گویند نفهمند و جز آنچه که القا می‌کنند چیز دیگری را قبول نکنند.
رهبر معظم انقلاب بر اساس رسالتی که دارند و باید همه جهان را به سمت و سوی حقیقت رهنمون باشند جوانان را دعوت کردند که از حصار القائات و تبلیغات حساب شده دشمن خارج شوند و خودشان روی پای خودشان بایستند و فکر کنند و بیندیشند و مسائل را تحلیل کنند و بعد مطالب را از منابع مستقیم و دست اول دریافت کنند چون این منابع طبیعتاً وقتی دست دوست و دشمن قرار می‌گیرد واسطه می‌خورد و هرکس با عینک خود مسائل و مطالب را تحلیل می‌کند.

 تاریخ انتشار: 1393/11/06 منبع:سایت معظم له

نظرات  (۱)

از اینکه مطالبی را در مورد حضرت آیت الله ایمانی منتشر کرده اید ممنونیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی